אבחון לשון – קורס

אבחון לשון הוא אחד משיטות האבחון הנהוגות בתוכנית הלימודים במגמת לימודי נטורופתיה
ומגמת לימודי פסיכותרפיה. ראה פרטים על לימודי אבחון.
כיום הקורס המבוקש ביותר הוא קורס אונליין. קורס לשון אונליין, למידה מהבית – לחץ כאן
.
לפניך דוגמה לאבחון לשון ע”פ חכמת הקבלה של ספר יצירה
מאפיינים של לשון מאוזנת:
1. צורת לשון: צורת ביצה, ללא חריצים, גמישה וארוכה (לא מאוד).
2. צבע לשון: אדמדם, בהיר (לא אדום חזק) או ורוד.
3. חיפוי לשון: דק, לבן, שקוף ואחיד.
מאפיינים של לשון לא מאוזנת (בעודף או בחוסר):
קבלה / עודף |
אינט’ + ציון |
נתינה / חוסר |
אינט’ + ציון |
|
צורה |
לשון גדולה מאוד |
|
לשון קצרה מאוד |
|
לשון נפוחה |
|
לשון עם חורים בלשון |
|
|
לשון שמנה |
|
חריצים – לשון מחורצת |
י/2, ס/1.5, ט/1.5 |
|
לשון תקועה |
|
פצעים על הלשון |
מ/1, ד/1.5, ז/2 |
|
לשון לא גמישה |
|
סימני שיניים על הלשון |
|
|
לשון ארוכה מאוד |
|
לשון מדולדלת |
|
|
צבע |
לשון בצבע אדום |
|
לשון חסרת אנרגיה |
|
צבע אפור/אדמה |
|
לשון עם צבעים חלשים |
|
|
לשון בצבע שחור |
|
לשון בצבעים חיוורים |
בכל הלשון |
|
צבע חום כהה |
|
לשון בצבע סגול |
|
|
|
|
לשון בצבע כחול |
|
|
חיפוי |
לשון חיפוי עבה |
|
לשון ללא חיפוי |
|
לשון חיפוי צהוב |
|
לשון עם חיפוי חלקי |
|
|
לשון חיפוי אפור |
|
לשון חיפוי לבן |
בכל הלשון |
|
לשון חיפוי שחור |
|
לשון חיפוי חיוור |
|
תיאור ממצאי אבחון הלשון:
י/2 (כליה ש) – הלשון בנקודה זו מחורצת
ס/1.5 (יד ימין) – הלשון בנקודה זו מחורצת
ט/1.5 (כליה ימין) – הלשון בנקודה זו מחורצת
מ/1 (בטן) – בנקודה זו בלשון יש פצע הנראה כמו בליטה.
ד/1.5 (עין שמאל) – בנקודה זו בלשון יש פצע הנראה כמו בליטה.
ז/2 (טחול) – בנקודה זו בלשון יש פצע הנראה כמו בליטה.
קורס אבחון לשון בשיטת לוסקי אונליין, למידה מהבית – לחץ כאן
לאבחון מדוייק של לשון יש תשאול לאימות ממצאים:
(י) האם לדעתך אנשים מקפידים בכל פרט ופרט? – לא
(י) האם ההבנות העמוקות לגבי מותר ואסור באות אצל אנשים אחרי עשייה? – כן
(ס) האם אנשים מתעקשים, ויכולים לתרגל מחשבות וגישות חדשות בלי הפסקה? – לא
(ס) האם את ההחלטות המוצלחות אנשים מקבלים מהשכל ולא מהבטן? כן
(ט) האם בדרך כלל אנשים עושים דברים בטעם טוב? לא
(ט) האם את מקפידה על ניקיון וסדר? כן
(מ) האם ממה שאת חווה אנשים נותנים על מנת לקבל תמורה? כן
(מ) האם בסופו של תהליך, מה שאנשים נותנים, זה מה שהם מקבלים בחזרה? לא
(מ) האם אנשים נותנים עם תנאים מוקדמים? כן
(ד) האם את עושה מעשה טוב אחד בכל יום? כן
(ד) האם אנשים מכוונים את עצמם לפעולה על פי יעדים מוגדרים מראש? כן
(ז) האם את מריחה כל דבר לפני שאת אוכלת? כן
(ז) האם אנשים מרמים בדרך כלל? כן
(ז) האם אנשים מריחים רמאים? לא
היסטוריה של מחלות:
(ד) עין שמאל – לזהבה בעיות ראיה כתוצאה מלחץ דם.
(ס) יד ימין – קיימים כאבים בכתף יד ימין
(ט) כליות – זהבה חולה בסוכרת ויש צורך לבדוק לעתים קרובות תפקודי כליות.
סיכום והערכה (משמעות חוסר איזון באינטליגנציות, קשר איברים ומחלות):
ס (יד ימין) – הלשון בנקודה זו מחורצת. יכולת ההפנמה לוקחת זמן רב מהרגיל.
ט (כליה ימין) – הלשון בנקודה זו מחורצת. פועלת בטעם טוב, אך לא תמיד מבחינה בין טוב ורע.
מ (בטן) – בנקודה זו בלשון יש פצע הנראה כמו בליטה. נותנת מעצמה ומצפה לקבל בחזרה.
ד (עין שמאל) – בנקודה זו בלשון יש פצע הנראה כמו בליטה. אינה שמה כוונה נכונה או אמיתית.
תרופות לוסקי:
(מ) כל בוקר מיד כאשר את מתעוררת אמרי את המשפט הבא: אני שולחת אהבה לכל העולם.
עשי כך במשך תשעה ימים ברציפות. שימי כוונה של רצון לתת מעצמך ללא תמורה.
(ד) כל לילה ממש לפני השינה תעצמי עיניים ותספרי עד 30. תראי בעיני רוחך אותך בריאה ושמחה.
עשי כך במשך 10 ימים ברציפות. שימי כוונה של רצון לקבל לעצמך בלבד.