תרופות לוסקי תבנית לרישום
18 במרץ 2013
רפואה משולבת גוף נפש
18 במרץ 2013

הנוסחה להצלחה בעסקים

הנוסחה להצלחה לאנשי עסקים

הגדר את עצמך – אתה היוצר והמפתח, אתה אינך המטפל, או המאמן, אתה היוצר של העסק שלך.

הגדר את העסק שלך העסק שלך זה הייעוד שלך, חשוב שתהייה בשמונים אחוז מהזמן שלך בעסק שלך, חשוב שזה יעסיק אותך יום ולילה, חשוב שתהנה ותתלהב ממה שאתה עושה, זה הייעוד שלך, זה החזון שלך, זו היצירה שלך.

הגדר את הלקוח האידיאלי – עסק צריך רקאתהלקוחותהטובים ביותר, לקוחות שיעריכו את המוצר שלך ואת השרות וירצו בהצלחתך. אלוהלקוחות שיועילולך לאורך זמן ועליהםיבנההעסק. הםהלקוחותהאידיאלים שלך, הם יביאו אחריהם את כל היתר וגם את הלקוחות המזדמנים. בנה פרופיל פסיכוגרפי של הלקוח האידיאלי שלך.

הצרכים של הלקוח האידיאלי – התועלות – הכפתורים – אנשים שיש להם בעיה ומוצאים אצלך את הפתרון, הם הלקוחות הטובים ביותר שלך. הם הלקוח האידיאלי שלך. הגדר את התועלות של הלקוח האידיאלי שלך, אלה הכפתורים שיניעו את הלקוח שלך לבצע רכישה.

שא”מ – שיפור איכותי מתמיד – כל יום תשפר משהו אחד בעסק שלך,  לעולם אל תפסיק לשפר, זו הנוסחה המנצחת. מי שאינו מתקדם חוזר לאחור. הפוך את הפונים ללקוחות, ואחר כך לאוהדים שלך.

רב מוח – תבנה לך קבוצה של אנשים סביבך, מנטורים או אנשי מקצוע שאיתם אתה מתייעץ והם יהיו רב מוח שלך

דגם להעתקה – תמצא דגם שכבר עובד ועשה מה שאתה רוצה לעשות, תעתיק את המסגרת, את תוכנית הניהול והשיווק. אל תמציא את הגלגל מחדש.תמצא את המודל שלך, תמצא עסק שאתה שואף להיות כמוהו, תראה מה הוא עושה ואיך הוא עושה את זה. תתאים את התכנים שלך והמוצרים שלך לתבנית השיווקית שלו. לך אחריו באותם צעדים בדיוק. לך אחריו כאילו אתה בשדה מוקשים. כל צעד שגוי שלך עלול לפגוע בך.

המתחרים שלך – תלמד על המתחרים שלך הכל, איך הם עובדים, המיקום, המחירים, הספקים

היתרון היחסי שלך – היתרון שלך חייב להתבסס על התועלת הגדולה ביותר שהלקוח האידיאלי שלך עומד לקבל ממך. ההבטחה הגדולה שלך ללקוח.

תוכנית שיווק – מפה – תוכנית השיווק תכיל רשימה מפורטת של פעולות מעשיות לשיווק, שעליך לבצע במועדים מתוכננים מראש במהלך כל השנה, בהתאמה לחזון שלך.

מיתוג – למה אתה עושה את מה שאתה עושה? זו שאלה חשובה יותר ממה שאתה עושה ואיך אתה עושה, לכן התרכז ב”למה”מה היה בעבר האישי שלך שמניע אותך למה שאתה עושה. אתה חייב להיות יוצא מהכלל ולתת מעל ומעבר. הייה רב אומן בתחום שלך. זה יעשה את העבודה עבורך.

נאום המעלית – תאר את העסק שלך בשלושים שניות. עשה זאת פעם אחר פעם, בדוק עם אחרים אם זה ברור, האם בתוך 30 שניות יהיו מי שירכשו ממך את מה שאתה מציע.

הצעת מכר – הכן הצעת מכר קצרה שתסכם במשפט אחד את כל מה שאתה מבטיח ללקוח שלך.הצעת המכר זה ה- DNA של העסק שלך

שרות לקוחות – התייחס בכל התוכניות שלך רק ל- 20% של הלקוחות שלך שהם הלקוחות האידיאליים, הם יביאו איתם את השאר. הייה בקשר איתם לפני המכירה ואחריה. הייה חבר שלהם, שלח להם ערך פעם אחר פעם. בכל אופן תן שרות מעל ומעבר לכל הלקוחות שלך. אבל כוון אל הלקוח האידיאלי שלך.

הצגת מוצר, הפיתיון – הכן הצעה מפתה במיוחד, כזו שלא ניתן לעמוד בפניה. הצע מוצרים נוספים במעמד המכירה.

משולש הזהב – ספקים, לקוחות ועובדים – תן לכולם אותו היחס, לעובדים ולספקים כמו ללקוחות שלך. הצלחה של עסק אינה תלויה רק בלקוחות.

מפתחות ליצירת הכנסה – איך אתה משיג יותר רווח מכל מכירה, איך אתה משיג יותר מכירות מכל לקוח, איך אתה משיג עוד ועוד לקוחות

שיווק אפקטיבי בארבעה שלבים
א.    כותרת מושכת, דרמתית
ב.     לשמור על תשומת לב|
ג.      למסור מידע משכנע
ד.     להציע הצעה כך שהלקוח ינקוט בפעול

שיתופי פעולה – שיתופי פעולה הם המנוף החזק ביותר של כל עסק, תמצא את מה שאתה יכול לתת ולקבל מעסקים אחרים ושתף פעולה איתם

מיקור חוץ – השתמש בידע העצום שצוברים המומחים שנותנים שרותי מיקור חוץ, העבר חלק מהפעילות שלך למיקור חוץ. זה יתן לך גמישות ויכולת שינוי מהיר.

יועץ ומנטור עסקי – היתרון הגדול שלך הוא שאתה עמוק בתוך העסק שלך, מסור לגמרי לתהליך. אבל זה בדיוק גם החסרון שלך. אתה כבר לא רואה הכל,  אתה חייב לידך יועץ ומנטור עסקי שילווה אותך ויסייע לך לראות את התמונה הכוללת ואת החלקים שכבר אינך רואה, ימנע ממך שגיאות ויתן לך עצות להמשך התהליך.

יתרון המאמץ המרוכז – אם תרצה לקבל הכל כל הזמן, אתה עלול למצוא שום דבר.

ריכוז המסר – הכן קו עיצובי אחיד לעסק שלך, בחר צבע, לוגו, כרטיס ביקור, חזור על מסר אחד ברור ללא הפסקה. רק כך ניתן לקלוט את הצעת המכר שלך.

ריכוז מדיה – בחר את המדיה הנכונה עבורך מתוך הרשימה הארוכה: בנה אתר מוכר, גוגל, מדיה חברתית, בנה רשימות תפוצה בהתמדה, שיתופי פעולה מקצועיים, מעורבות חברתית, מדריכים מקצועיים, תערוכות, הרצאות, לקוח מביא לקוח, בונוסים, מבצעים.

ריכוז מועדים – רכז מאמץ שיווקי פעמיים בשנה במועדים שמתאימים לעסק שלך ובחר מתוך הרשימה רק את המדיה הכי מתאימה לך.

ריכוז גיאוגרפי – רכז את המאמצים שלך באיזור נתון.