קורס אימון מנטור

מרתון קורס מנטור - אימון מתקדם בשיטת לוסקי
אימון אישי | אימון עסקי | ייעוץ זוגי | אימון רפואי

קורס מנטור הוא קורס אימון מתקדם שמכשיר אותך לעסוק
בתהליכי חיים מורכבים אישיים, זוגיים, רפואיים ועסקיים.
3 ימי מרתון מרוכזים ויש לך תעודה של מנטור מאמן.
מנטור לחיים.

 

הקורס מתקיים בימים 18-19-20 אוקטובר 2017

נותרו להתחלת המרתון עוד...

ימים
שעות
דקות
שניות

הכלים שתקבל בקורס

tool3

32 ערכי חיים

נלמד על 32 ערכי החיים ואיך הם קשורים לחיי היום יום. נבין מה מתוכם חוסם את תקשורת ומה פותח ומקדם אותה. נלמד לזהות ערכים חזקים וערכים חלשים ונתאים להם "תרופות"

אימון זוגי

תרופות לוסקי

הכוונה לפעולות אנושיות מכוונות. הכוונה היא שהופכת כל פעולה פשוטה ל”תרופה”. נלמד לשים כוונה בפעולות רגילות כמו מקלחת, הליכה, חיבוק, אוכל.

אימון זוגי

המודל האינטגרטיבי

נלמד ונתרגל את המודל האינטגרטיבי לאימון. ואיך הוא הכרחי לאימון וטיפול בכאב, מחלות, בעיות ותקלות. בתחום הזוגי, בתחום האישי, בנושאי עסקים, וגם בתחום הרפואי.

אימון זוגי

אנטומיה של הנפש

נלמד מהי הדרך להתמודדות נכונה עם נפש האדם, שהיא כל כך עדינה ורגישה, איך לגעת באנשים ולהצליח לרפא ולטפל בהם צעד אחרי צעד בדרך לשינוי חיובי קבוע.

אימון זוגי

מסע האינטליגנציות

נדון בידע המצטבר בחקר אינטליגנציות וכישורי חיים. תמיד דיברו רק על אינטליגנציה אחת, אבל בשיטת לוסקי יש 32 אינטליגנציות שיוצרות 4 רבדים: גוף, רגש, שכל ורוח.

אימון זוגי

ערך האחדות

נדגים איך מערכות יחסים נהרסות בגלל חוסר הבנה של ערך האחדות. נלמד איך לתחזק את האחדות, איך לפאר את השונות ולאפשר לכל אחד להיות הוא בלי מסכות.

בסיום הקורס ומטלותיו תקבל תעודת מנטור,
המוכרת על ידי הלשכה למקצועות בריאות משלימים ומועצת ההסמכה הארצית!
אבל יותר חשוב, תדע איך לבנות ולחזק את עצמך ולעלות לשלב הבא.

חשוב עבורך ועבור המטופלים שלך.

קורס אימון מנטור

שלום, כאן ד”ר דני לוסקי, ראש המכללה.
אני מודה לך על העניין שהנך מגלה בתוכנית הלימודים שלנו. השקעתי 30 שנות מחקר ופיתוח. כתבתי 14 ספרים בנושאי חינוך, בריאות והצלחה. פיתחתי מבחני אינטליגנציה i32 חדשניים. הכל כדי לאפשר לך תוכנית לימודים, ייחודית ויוצאת דופן. 
אני מזמין אותך לשיחה אישית. 1800-33-99-66
המחויבות שלי היא לתת לך את הטוב ביותר במחיר המשתלם בישראל.

שיטת לוסקי - שינוי איכותי חיובי

שיטת לוסקי היא שיטה חינוכית, טיפולית ואימונית.
בריאות דרך הטבע. דרך חיים.
שיטת לוסקי מבוססת על גישות מדעיות מערביות, גישות הוליסטיות מזרחיות, ועל חוכמת ספר יצירה.
על פי שיטת לוסקי, בריאות, כסף, הצלחה וייעוד נרכשים באמצעות תהליך חינוכי ואימון ערכי חיים.
כאשר ערכי החיים משתנים גם המציאות משתנה.

על פי שיטת לוסקי לכל אדם יש 32 אינטליגנציות בפרופיל ייחודי, באמצעותן הוא מבין את החיים ובאמצעותן הוא יוצר מציאות.
את האינטליגנציות ניתן לאמן כמו שריר על פי הרצון החופשי, כדי ליצור שינוי איכותי קבוע בכל תחומי החיים

 

מה הבוגרים כותבים לנו

"נפתחו לי התאים הכי אפורים בלב...מצאתי פה המון. מצאתי פה קודם כל את עצמי, מצאתי חברים ומצאתי מורה לחיים"

דורית דויטש

"את הדרך כאן התחלתי כמישהי שחיפשה מסלול התפתחות אישית. אני מרגישה שהתברכתי ללמוד את שיטת לוסקי, וקיבלתי את הכלים לעזור לאנשים "

יולי ביילין

תמונות חוויה

תמונות מדברות

עיתונים כותבים עלינו

רוצה שאנחנו נתקשר אליך? רוצה דוח מיוחד על תעסוקה ולימודים?











 

תבחרו את התוכנית המתאימה לכם

למידה מרחוק

1270 קורס מלא מצולם
  • ללמוד בזמנך החופשי מהבית
  • גישה לצילומי השיעורים
  • תעודת מנטור בסיום למידה ומטלות

מרתון 3 ימים

2400 מרתון 3 ימים קורס פרונטלי מלא
  • יום רביעי משעה 09.00 עד 16.00
  • יום חמישי משעה 09.00 עד 16.00
  • יום שישי משעה 09.00 עד 14.00
  • 8 ספרים דיגיטליים
  • גישה לצילומי השיעורים ללא הגבלה

הכל כלול

2900 מרתון 3 ימים + 8 ספרים
  • מרתון 3 ימי לימודים
  • 8 ספרים מודפסים לעבודה מעשית.

קורס מנטור

קורס מנטור
הוא קורס אימון מתקדם
שמכשיר אותך לאמן בתהליכי חיים מורכבים. אישיים ועסקיים.
3 ימי מרתון מרוכזים
ויש לך תעודה של
מאמן - מנטור.

היכן מתקיים הקורס?

מכללת לוסקי

מכללת לוסקי
הכשרת מטפלים ומנטורים בשיטת לוסקי.

פעילים בתחומי החינוך והבריאות
משנת 1993

– קמפוס למידה מרחוק
ללמוד מהבית בזמן שלך.
טלפון ראשי –  1800-33-99-66
louskycollege@gmail.com

מכללת לוסקי – קמפוס בית ברל
דרום השרון, מיקוד 4490500  (ליד כפר סבא)
טלפון למזכירות הרשמה,
בית ברל: 09-8877919

דרכי הגעה לקמפוס בית ברל
מתחנה מרכזית כפר סבא: קווים 13, 17, 19
מתחנה מרכזית הרצליה, דרך רעננה וכפר סבא: קו 32 
מקלנסווה לבית ברל: קו 23
מטייבה לבית ברל, קו 13, 113 ,23
מטירה לבית ברל – 23, 13, 113, 17

הגעה ברכב פרטי

רשום ב-WAZE מכללת לוסקי בית ברל ותגיע עד לחניה.
תחנה ואז תחזור ותחצה את הכביש ממנו נכנסת לחניה.
לך בשביל עפר לאיזור ברוש, איזור השיכונים, בית 209

לניווט, לחץ כאן –  https://waze.to/li/hsv8z4v806

 

מנטור הוא אדם המשמש כיועץ או מדריך.

 
מנטור וטלמאכוס, איור מאת פאבלו פייביש, 1699
 

מנטור (מיוונית: Μέντωρ) הוא אדם המשמש כיועץ או מדריך, לרוב בעל ניסיון עשיר בתחום התמחותו. הביטוי קרוי על שמו של מנטור, חברו של אודיסאוס, במיתולוגיה היוונית, ששימש כחונך לבנו טלמאכוס.

מנטור במיתולוגיה היוונית

באודיסאה, כאשר אודיסאוס מפליג למלחמת טרויה הוא משאיר את טלמכוס בנו תחת השגחתו של מנטור. בספר השני של האודיסאה, טלמאכוס פונה לשווא אל מצפון מחזרי אימו, פנלופי, ומבקש מהם לחדול מלחזר אחריה. הם בזים לו, והאלה אתנה, מחופשת בדמותו של מנטור, מעודדת אותו לפעול נגדם ולצאת לחפש את אביו הנעדר. טלמאכוס שואל ספינה ומפליג בלילה אל פילוס בלווית אתנה, המחופשת למנטור.

בספר השלישי, הם מגיעים לפילוס וזוכים לקבלת פנים נאה מידי נסטור, מלך פילוס, שמוסר כי אין בידיו חדשות על גורלו של אודיסאוס; אתנה נעלמת, וטלמאכוס ממשיך לספרטה כדי לקבל מידע על אביו. אתנה חוזרת רק בסוף העלילה, שוב בדמות מנטור, על מנת לסייע לטלמאכוס ולאביו לגבור על המחזרים.

מנטור כחונך

הגדרה מודרנית למושג מנטור ניתן לייחס לספר צרפתי מסוף המאה השבע-עשרה בשם Adventures de Telemaque ("הרפתקאות טלמאכוס").

בחלק מהמקצועות מקובל תהליך חניכה שבו יש קשר מובנה בין המנטור והמתמחה החדש. תהליך זה בשימוש גם באקדמיה. יש דוגמאות רבות של תהליך ה"מנטורינג" . שימוש בתהליך מקובל בעולם העסקים, הפוליטיקה והספורט. כדוגמה ניתן לציין את הסיוע של אדי מרקס (חמש פעמים מנצח טור דה פרנס) ללאנס ארמסטרונג (שניצח לבסוף שבע פעמים בטור דה פרנס, אך זכיותיו בוטלו בהמשך, לאחר שנתפס בשימוש בסמים).

מודל המפל

מנטור מונח כללי הבא לתאר מערכת יחסים בין אדם לא מנוסה לאדם בעל ניסיון המכונה מנטור.

ישנם מודלים שונים המתייחסים למנטורינג, המודל המסורתי מתייחס לקשר פנים אל פנים, קשר ארוך טווח בין ממוחה ואדם בתהליך למידה מקצועי, אקדמאי או תהליך התפתחות אישי.

מודל המפל (cascade mentoring) מודל מקובל של מנטורינג קבוצתי בהכשרה למקצועות מדעיים. המודל כולל את הפרופסור הבכיר המנחה קבוצת סטודנטים בשלבי מחקר מתקדמים והללו מהווים מנטורים לסטודנטים במסגרת התואר הראשון והשני. מודל זה שם דגש על מערכת היחסים והרשת הנוצרת בין השכבות השונות וכוללת חלקים פורמלים ובלתי פורמליים. הקשר יכול להיות קצר או ארוך, פנים מול פנים או באמצעים דיגיטליים בהתאם לצורך.

 

Mentorship מנטורינג היא מערכת יחסים שבה אדם מנוסה יותר או יודע יותר עוזר לאדם פחות מנוסה או פחות יודע. המורה יכול להיות מבוגר או צעיר יותר מאשר האדם המקבל אימון, אבל הוא או היא חייבת להיות מומחים בתחום מסוים. זוהי שותפות למידה ופיתוח בין אדם עם ניסיון רב ומי שרוצה ללמוד. ניסיון חונכות ומבנה היחסים משפיעים על כמות התמיכה הפסיכו-סוציאלית, הכוונה לקריירה, מודלים לחיקוי ותקשורת המתרחשת ביחסי ההדרכה בהם עוסקים המדריכים, המאמנים.

"חונכות" היא תהליך שתמיד כרוך בתקשורת והוא מבוסס על מערכת יחסים, אך ההגדרה המדויקת שלה חמקמקה, עם יותר מ -50 הגדרות בשימוש כרגע. ואולם הגדרה אחת שרבים מתחברים איה, היא: החונכות היא תהליך להעברת ידע בלתי פורמלי, הון חברתי ותמיכה פסיכו-סוציאלית הנתפסת על ידי המקבל כבעלת חשיבות לעבודה, לקריירה או לפיתוח מקצועי; חונכות כרוכה בתקשורת בלתי רשמית, בדרך כלל פנים אל פנים ובמהלך תקופה ממושכת, בין אדם הנתפס כבעל ידע רלוונטי יותר, חוכמה או ניסיון (המורה) לבין אדם הנתפס כבעל ניסיון וידע קטן יותר( protégé)

החונכות באירופה קיימת מאז ימי יוון העתיקה לפחות. מאז שנות השבעים היא התפשטה בארצות הברית בעיקר בהקשרים של הכשרה, עם קשרים היסטוריים חשובים לתנועה לקידום שוויון בעבודה לנשים ולמיעוטים, והיא תוארה כ"חידוש בארה"ב.

שורשי התרגול הולכים לאיבוד בימי קדם. המילה עצמה היתה בהשראת דמותו של מנטור באודיסיאה של הומרוס . אף על פי שהמנחה האמיתי בסיפור הוא זקן לא יעיל, האלילה אתנה לוקחת את הופעתו כדי להנחות את טלמכוס הצעיר בתקופת הקושי שלו.

שיטות היסטוריות משמעותיות של חונכות כוללות את מסורת הגורו-תלמיד המתאמנת בהינדואיזם ובבודהיזם, זקנים, מערכת החניכות המנוהלת על ידי היהדות הרבנית והכנסייה הנוצרית, והתמחות תחת שיטת הגילדה של ימי הביניים.

בארצות הברית, תומכי ההוואה במקום העבודה במחצית השנייה של המאה העשרים חיזקו את המושג "מורה" ואת המושג של חונכות מקצועית כחלק מלקסיקון הון חברתי גדול יותר - שכולל גם מונחים כגון תקרת זכוכית , תקרת במבוק, רישות, מודל תפקידים ושומר סף, שמטרתן לזהות ולטפל בבעיות החוסמות קבוצות לא דומיננטיות מהצלחה מקצועית. הספרות העסקית המיינסטרימית אימצה את המושגים, וקידמה אותם כמסלולים להצלחה עבור כל מטפסי הקריירה. ב -1970 לא היו מונחים אלה באוצר המילים האמריקאי הכללי; עד אמצע שנות התשעים הם הפכו לחלק מדיבור יומיומי.

גופים מקצועיים וכישורים

המועצה האירופית לחניכות ואימון, המכונה גם EMC, היא הגוף המוביל בעולם מבחינת יצירת ושמירה על מגוון של מסגרות, תקנים ותהליכים סטנדרטיים בתעשייה, בכל תחומי ההדרכות וההדרכה, כגון: קוד תרגול לאלו המתרגלים חונכות.

טכניקות

המוקד של mentoring הוא לפתח את האדם השלם, ראיה כוללת ולכן הטכניקות הן רחבות ודורשיות חוכמה כדי לבצען כראוי. מחקר משנת 1995 של טכניקות חונכות הנפוצות ביותר בעסקים  נמצא כי חמש הטכניקות הנפוצות ביותר בקרב מדריכים הם:

  1. ליווי: מחויבות באופן אכפתי, אשר כרוך בלקיחת חלק בתהליך הלמידה זה לצד זה עם הלומד.
  2. זריעה: חונכים מתמודדים לעיתים קרובות עם הקושי בהכנת הלומד לפני שהוא מוכן לשנות. זריעה נחוצה כאשר אתה יודע כי מה שאתה אומר לא יכול להיות מובן או אפילו מקובל על הלומדים בהתחלה אבל יהיה הגיוני ויש לזה ערך עבור החניך כאשר המצב דורש את זה.
  3. Catalyzing: כאשר השינוי מגיע לרמה קריטית של לחץ, הלמידה יכולה להסלים. כאן בוחרת החונכת לצלול עם הלומד לתוך שינוי, לעורר דרך חשיבה אחרת, לשנות זהות או לסדר מחדש ערכים.
  4. דוגמה אישית: זה עושה משהו מובן, או באמצעות הדוגמה שלך כדי להדגים מיומנות או פעילות. אתה מראה על מה אתה מדבר, אתה מראה על ידי ההתנהגות שלך.
  5. הקציר: כאן המורה מתמקד ב"בחירת פרי בשל ": בדרך כלל נעשה בו שימוש כדי ליצור מודעות למה שנלמד על ידי הניסיון ולהסיק מסקנות. שאלות המפתח הן: "מה למדת?", "כמה זה שימושי?".

טכניקות שונות עשויות להיות בשימוש על ידי המנטורים על פי המצב ואת הלך הרוח של החוקר, ואת הטכניקות בשימוש בארגונים מודרניים ניתן למצוא במערכות החינוך העתיקה, מן הטכניקה הסוקראטית של הקצירה לשיטת הליווי של למידה בשימוש חניכות של איטרנט, קתדרלה, בוני, בימי הביניים. מחברי ההנהגה ג'ים קוזס וברי ז 'פוזנר  מייעצים לחונכים לחפש "רגעים מלמדים" כדי "להרחיב או לממש את הפוטנציאל של האנשים בארגונים שהם מובילים" ולהדגיש שהאמינות האישית היא חיונית לאיכות האימון mentoring  כמו מיומנות.

בכיר מנחה זוטר.

מדריכים מרובים : מגמה חדשה הקרובה היא שיש מספר רב של  mentors מנטורים  זה יכול להיות מועיל כי כולנו יכולים ללמוד אחד מהשני. לאחר יותר מ 1 mentor יהיה להרחיב את הידע של האדם להיות mentored. ישנם מדריכים שונים אשר עשויים להיות עוצמות שונות.

מקצוע או מסחר mentor : מנטור זהו מישהו שנמצא כרגע במקצוע / מקצוע שאתה נכנס אליו. הוא יודע מה המגמות, שינויים חשובים ושיטות חדשות שאתה צריך לדעת כדי להישאר בחלק העליון של הקריירה שלך. מנטור כזה יהיה מישהו שאתה יכול לדון איתו על רעיונות לגבי השדה הנכון לך , וגם להיות מוצג בפני אנשים חשובים ואנשים שאתה צריך להכיר כדי להיכנס.

מנטור תעשיה : זה מישהו שלא רק מתמקד במקצוע. מנטור זה יוכל לתת תובנה על התעשייה כולה. בין אם זה מחקר, פיתוח או שינויים מרכזיים בתעשייה, שאתה צריך לדעת.

מנטור הארגון : הפוליטיקה בארגונים משתנה כל הזמן. חשוב להיות בעל ידע לגבי הערכים, אסטרטגיות ומוצרים הנמצאים בתוך החברה שלך, אבל גם כאשר הדברים האלה משתנים. מנטור ארגוני יכול להבהיר משימות ואסטרטגיות, ולתת בהירות בעת הצורך.

מדריך עבודה : מנטור זה יכול להאיץ במהירות את הבליטות, ולהסיר את העבודה המיותרת. מנטור כזה יכול להסביר את "כל הפרטים הקטנים" של פרויקטים, משימות היום יום, ולבטל דברים מיותרים שעשויים להיות כרגע ביום העבודה שלך. מנטור כזה יכול לעזור לעשות דברים במהירות וביעילות.

טכנולוגיה mentor : זוהי up-and- הקרובים, חשוב מאוד העמדה. הטכנולוגיה עברה שיפור מהיר, וולאפשר יותר עסקאות חלקות כל יום בתוך חברות. כדי לבצע את המיטב, אתה חייב לדעת איך לעשות דברים עם הטכנולוגיה החדשה ביותר. מדריך טכנולוגיה יעזור עם תקלות טכניות, ייעץ על מערכות שעשויות לעבוד טוב יותר ממה שאתה משתמש כרגע, דרך הטכנולוגיה החדשה וכיצד להשתמש בה בצורה הטובה ביותר וליישם אותה לתוך חיי היומיום שלך.

מדריכים אלה הם רק דוגמאות. לא יכול להיות הרבה יותר סוגים שונים של מנטורים mentors. תסתכל סביב מקום העבודה שלך, החיים שלך, ותראה מי הוא מומחה שאתה יכול ללמוד משהו ממנו.

 

כמה מרכיבים של חונכות.

ישנם שני סוגים רחבים של יחסי חונכות: פורמלי ובלתי פורמלי. קשרי הדרכה רשמיים מוגדרים על ידי יחידה מנהלית או משרד בחברה או בארגון, המבקש ומגייס אנשים מוסמכים שמוכנים לאמן, מספק הדרכה לחונכים, ולאחר מכן מסייע להתאים את המאמנים למתאמנים. בעוד מערכות הדרכה רשמיות מכילות אלמנטים מבניים והדרכה רבים, הם בדרך כלל מאפשרים למורה ולמדריך למנטור להיות בעל תפקיד פעיל בבחירת עם מי הם רוצים לעבוד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל הזכויות שמורות למכללת לוסקי ©  טלפון:  1800-33-99-66   louskycollege@gmail.com