קורס 32 הנתיבות

קורס 32 האינטליגנציות.

קורס אנטומיה של הנפש

הכרות עם מבנה אישיות האדם השלם.
כיצד אנו מבינים את העולם וכיצד יוצרים מציאות חדשה,
איך 32 אינטליגנציות יוצרים את מבנה אישיות האדם השלם,
נצא למסע דרך
32 האינטליגנציות
32 ערכי חיים. 
נכיר את 3 הרצונות.
את 7 היכולות לשנוי גישה.
10 הכוחות הפנימיים.
וגם את 12 החושים.

קורס 9 מפגשים של 3 שעות בכל מפגש

קורס חובה לכל אדם שרוצה להבין את הנשמה שלו ושל אחרים,
חובה למטפלים, רופאים, פסיכולוגים ואנשי חינוך.
חובה לכל אדם שרוצה לעלות לשלב הבא.

32 האינטליגנציות, הן הפוטנציאל האנושי.

לכל אדם יש פרופיל אינטליגנציות ייחודי דרכן הוא יכול לקבוע יעדים ולהצטיין בהם.

לכל אדם, לכל התנהגות אנושית, לכל תהליך, ולכל מעשה אנושי פשוט ניתן להגדיר פרופיל אינטליגנציות מדורג המכיל את כל שלושים ושתים האינטליגנציות.
לכל אדם פרופיל ייחודי. יש אנשים שהאינטליגנציות השכליות שלהם חזקות יותר והם יעדיפו פעילות במקצועות כמו ראיית חשבון, מנהל עסקים, ויש אנשים שהאינטליגנציות הרגשיות חזקות יותר והם יעדיפו לעסוק בעבודה סוציאלית, או חינוך. אלו שהאינטליגנציות הרוחניות חזקות יותר יעדיפו לעבוד בארגוני צדקה או בתפקיד מורים רוחניים ואלו שהאינטליגנציות הגופניות חזקות יותר, יעסקו במקצועות חקלאיים, או ספורט. יש כמובן שילובים של סוגי אינטליגנציות שמאפשרים מקצועות ועיסוקים משולבים.
לכל אדם פרופיל אינטליגנציות ייחודי המעצב את אישיותו והוא “מבנה” האישיות שלו. ואולם כל אדם יכול, לחשוף ולגרות, לאמן ולתרגל אינטליגנציות לצורך עיצוב אישיותו על פי הרצון החופשי (גארדנר 1996). הצירופים שמביא כל אדם הם חד פעמיים ומבטאים נאמנה את “מבנה” האישיות הייחודי שלו וכן את הייעוד האישי הנובע מכך. הפרופיל הייחודי של כל אדם עושה את האדם אחד, יחיד ומיוחד ומעמיד אותו במרכז היקום ובמרכז ההוויה.
לכל אדם יש שלושים ושתים האינטליגנציות במינון ומדרג ייחודי, הפרופיל האישי של כל אדם מהווה את השפה הייחודית בה הוא מתפקד ומצטיין (לוסקי 2005). ההבנה שלכל אדם יש פרופיל אינטליגנציות ייחודי מחייבת שינוי בגישה הטיפולית, ממצב בו מנהלים את המחלה, לניהול בריאות המטופל. ניהול בריאות המטופל היא גישה הוליסטית המאפשרת יישום של תבנית הרפואה המשולבת.

32 אינטליגנציות יוצרות 4 רבדים

הגדרת היכולות  - 32 האינטליגנציות
22 האותיות ו- 10 המספרים (32 הנתיבות), הם חוקים בהם נברא העולם. כל אות וכל מספר מייצג יכולת (אינטליגנציה) אנושית. 32 היכולות האנושיות, הן הפוטנציאל האנושי (לוסקי 2005). היכולות האנושיות הן “תרופות הוליסטיות” לשינוי פנימי, לעליה וירידה בסולם הבריאות, לצורך ריפוי, שמירה על איזון, ומניעת תקלות ומחלות. אימון ותרגול (היכולות) האינטליגנציות הוא מרכז העשייה ברפואה המשולבת.


3 אינטליגנציות ברובד הרוחני, מבטאות את היכולת להגדיר את הרצון ואת כיוונו:
האות א’, בראה רצון חופשי – היכולת להבחין שהעולם הוא מרחב ריק שמתמלא ברצון חופשי.
האות מ’,בראה רצון לתת – היכולת להגדיר את הרצון לתת כמטרה נעלה ותכלית החיים.
האות ש’, בראה רצון לקבל – היכולת להגדיר את מידת כוח הרצון לקבל לעצמך ואת כיוונו.


7 אינטליגנציות ברובד השכלי, מגדירות את היכולת לחולל שינוי בגישות ובאמונות:
האות ב’, בראה חוכמה – היכולת לתזמן פעולה – היכן, מתי, עם מי, כמה ואיך.
האות ג’, בראה עושר – היכולת להבין שהרבה או מעט אינם משפיעים על השמחה שלך.
האות ד’, בראה זרע – היכולת לשים מניע וכוונה נכונה כזרע ממנו צומחת התוצאה.
האות כ’, בראה חיים – היכולת לחולל שינוי פנימי. להיות בתנועה ולהעביר הלאה.
האות פ’, בראה ממשלה – היכולת לשחרר את עצמך מיהירות, ידענות, צדקנות, ושחצנות.
האות ר’, בראה שלום -היכולת להכיל אותך ואחרים כדי ליצור שלם ושלמות.
האות ת’, בראה חן – היכולת להעלות את ההתרחשויות למודעות עצמית ולגלות אותך.


10 אינטליגנציות ברובד הרגשי, מגדירות את היכולת לזהות ולאבחן חסרים:
הספרה 1, בראה את כוח האור – היכולת להיות בוודאות שהכול בא מצד האור, הכול אור.
הספרה 2, בראה את כוח בראשית – היכולת להתחיל כל דבר מהתחלה בכל מקום, גיל או זמן.
הספרה 3, בראה את כוח האהבה – היכולת לעשות דברים מאהבה כתרופה של כל התרופות.
הספרה 4, בראה את כוח החופש – היכולת להיות או לא להיות בכל מקום בו אתה נמצא.
הספרה 5, בראה את כוח המחשבה – היכולת ליצור באמצעות מחשבה, אמונה ומציאות חדשה.
הספרה 6, בראה את כוח האחדות – היכולת לחזק את השונות כדי ליצור אחדות והרמוניה.
הספרה 7, בראה את כוח ההתבוננות – היכולת לדעת את עצמך דרך אחרים ודרך התנסויותיך.
הספרה 8, בראה את כוח הריפוי – היכולת להבחין שככל שאתה לומד יותר אתה מבין פחות.
הספרה 9, בראה את כוח החיסון – היכולת ללמוד איך ללמוד ולמצוא את הידע הדרוש בזמן הנחוץ.
הספרה 10, בראה את כוח הגילוי – היכולת לקבל את המציאות ולטפל בסיבה לצורך שינוי התוצאה.


12 אינטליגנציות ברובד הגופני, מבטאות את היכולת להגדיר יעדים ולממשם:
האות ה’, בראה את חוש הראיה – יכולת ראיה חזותית, מרחבית, על חושית, דמיונית, רב מימדית.
האות ו’, בראה את חוש השמיעה – יכולת שמיעת קולות, צלילים, תדרים, עיבוד, משמעת ומשמעות.
האות ז’, בראה את חוש הריח – יכולת להריח אמת ושקר ויכולת פעולה מהאמת האישית.
האות ח’, בראה את חוש הדיבור – יכולת דיבור, כתיבה, שיתוף, הרצאה, אבחנה בין נכון ושגוי.
האות ט’, בראה את חוש הטעם – יכולת להבחין בין טוב ורע, ויכולת פעולה בטעם טוב.
האות י’, בראה את חוש המעשה – יכולת לעשות מעשים יזומים ויכולת להבחין בין מותר ואסור.
האות ל’, בראה את חוש התשמיש – יכולת גילוי דרך מגע, גוף, טבע, ריקוד, תנועה, אמנויות, ציור.
האות נ’, בראה את חוש הדרך – יכולת להפוך תהליך ליעד לפתרון בעיות הישרדות מורכבות.
האות ס’, בראה את חוש הבטן – יכולת תרגול הפנמה ואימון אישי, יכולת פעולה מתוך אמונה.
האות ע’, בראה את חוש המוח – יכולת משחק, הגיון, מיון, עיבוד, ניתוח, שאלה, חקירה מודעת.
האות צ’, בראה את חוש הלב – יכולת חיברות, חמלה, מחויבות, קבלה, שילוב וניהול אחרים.
האות ק’, בראה את חוש התא – יכולת התמודדות בדילמות ערכיות מוסריות, כבוד האדם וחירותו.

32 הנתיבות על פי ספר יצירה

חמשת המאפיינים של הרפואה המשולבת הם פועל יוצא של “מבנה הבריאה של ספר יצירה”. על פי ספר יצירה, החיים והיקום, היש והאין, הם אחדות אחת – שלושים ושתים נתיבות פליאות חכמה, והן 32 האינטליגנציות (לוסקי 2005).
ספר יצירה סופר שלושים ושתים נתיבות בדרך הבאה: השלם מתחלק לשניים: 10 ספירות,
ו-22 אותיות. שני החלקים האלה מייצגים זכר ונקבה, רצון לקבל ורצון לתת (המנוע לשינוי). הספירות מייצגות את הרובד הרגשי. האותיות (מתחלקות לשלושה) ומייצגות את הרובד הרוחני, השכלי והגופני . כך נוצרו ארבעה רבדים של השלם (סולם הבריאות).
כל אחד מהרבדים מכיל מספר אינטליגנציות (3 ברוחני, 7 בשכלי, 10 ברגשי, 12 בגופני), סה”כ 32 האינטליגנציות. כל אינטליגנציה היא כמו מגירה המכילה את כל מה שמתאים לתדר שלה: תכונות אופי, רגשות, פעולות אנושיות פשוטות, צבעים, צלילים, ועוד (תרופות הוליסטיות).
כל אחת מהאינטליגנציות, היא יחידה העומדת בפני עצמה והיא אחת משלושים ושתים אבני היסוד של הבניין כולו. כל אינטליגנציה היא מיקרוקוסמוס של השלם (שלושים ושתים האינטליגנציות). כל אינטליגנציה, כמו השלם, מתחלקת לזכר ונקבה – הרצון לקבל והרצון לתת (המנוע לשינוי). בכל אחת מהאינטליגנציות יש ארבעה רבדים: רוחני, שכלי, רגשי, וגופני (סולם הבריאות).
הספירות – האין
10 ספירות בלימה (רובד רגשי): ספירות בלימה או בלי מה (אין בהם דבר), מסמלות את החוסר, ה”לא כלום”, ומתארות את הצד הסביל הנשי, ואת הכוחות הפנימיים (לוסקי 2005).
האותיות – היש
22 האותיות מתחלקים לשלושה רבדים (רוחני, שכלי וגופני).
22 אותיות יסוד מסמלות את הצד הפעיל, היוזם והיוצר, והחומרים בהם נבנה העולם והיש.

32 האינטליגנציות

הדיון הער במהות האינטליגנציה, והמהפכה שחוללו שטרנברג וגארדנר בתפיסת האינטליגנציה, מאפשרת את הופעתה של “תבנית” שלושים ושתים האינטליגנציות על פי ספר יצירה, המבקשת לתפוס מקום בדיון על הגדרת פוטנציאל האינטליגנציות האנושי. תבנית הפוטנציאל האנושי על פי ספר יצירה היא תבנית הרפואה המשולבת (לוסקי 2005).
ספר יצירה, המיוחס לאברהם אבינו, פותח בהכרזה דרמתית: “בשלשים ושתים נתיבות פליאות חכמה חקק יה…”. כלומר: העולם נברא בשלושים ושתים אינטליגנציות: עשר ספירות בלימה ועשרים ושתים אותיות יסוד. נתיבות החוכמה על פי ספר יצירה הן אופן הפעולה וגם דרך הפעולה, הן המקום וגם הזמן, הן נתיבות החוכמה וגם החוכמה, הן היוצר וגם היצירה עצמה, הן התוכן וגם המסגרת (ליבס 2000). על פי ספר יצירה אלוהים ברא עולם באמצעות שלושים ושתים אינטליגנציות ולכן גם האדם מעצב ובונה את המציאות שלו באמצעות שלושים ושתים אינטליגנציות. קשה לתאר משהו שניתן לעבד במוח או במערכות הגופניות האחרות ללא האותיות והמספרים (ספירות), כי סוף מעשה במחשבה תחילה, וסוף מחשבה במספרים (ספירות) ובאותיות תחילה. שלושים ושתים האינטליגנציות הן הכוליות והשלמות, כל היש על כל מרכיביו, הספקטרום השלם של מציאות האור. כל התבניות והנתיבות האנושיות בנויות על אותיות, מילים ומספרים. כל עשייה, יצירה או בריאה אפשריים רק באמצעות ספירות ואותיות. המציאות והאינטליגנציות הן שני חלקים של אותה הוויה – היוצר והיצירה (לוסקי 2005).
האינטליגנציות הן עיקרון הריבוי, מספר האינטליגנציות הוא עיקר מהותם, מספר האותיות בכל קבוצה ומספר הספירות הן הריבוי האין סופי הנגזר מהן: הספירות לפי העיקרון הגנרטיבי העשרוני, והאותיות בהתחברן למילים, וגלגולן וצירופן עד אין – סוף. אבל הריבוי קיים רק לכאורה והוא אינו אלא עדות על האל האחד. עולמו של ספר יצירה הוא דינאמי ואינו ידוע מראש, הוא נוצר בעיני המתבונן בו ונהרס על ידי המתבונן בתהליך בלתי פוסק. עיני המתבונן הן שמטביעות בעולם את הריבוי והן אלה שמבטלות את מציאותו (ליבס 2000).
האינטליגנציה (DNA) היא אבן הבניין של הגוף. הגוף בנוי ביותר מחמישים מיליארד מיליארדי תאים החיים בגוף בצורות ובמידות בהתאם למיקומם ותפקידם. בכל תא נמצא זיכרון גנטי שעובר מדור לדור. עץ חיים הוא הזיכרון הגנטי, והפוטנציאל האנושי . זו מולקולה הבנויה מעץ מפותל של שלושה סלילים היוצרים שלושים ושתים אינטליגנציות בארבעה רבדים.
כל קטע בעץ היוצר את הסליל המשולש קרוי נתיב והוא מעין דף בספר עץ החיים השלם. שלושים ושתים האינטליגנציות הן הדפים היוצרים את הגנום האנושי השלם. בכל תא בגוף מצוי עותק מושלם של הגנום השלם. כל תכונות האדם היוצרים את מבנה האישיות מוצפנות בשילובים וצירופים שונים של שלושים ושתים אינטליגנציות. מיפוי התנהגות אנושית לפי אינטליגנציות יאפשר גישה לצורך אבחון וטיפול, תרגול, אימון, שכלול, תחזוקה ותיקון. (לוסקי 2005)

גם לי יש 32 אינטליגנציות

 

 

רוצה שאנחנו נתקשר אליך?

 

מה הבוגרים כותבים לנו

"נפתחו לי התאים הכי אפורים בלב...מצאתי פה המון. מצאתי פה קודם כל את עצמי, מצאתי חברים ומצאתי מורה לחיים"

דורית דויטש

"את הדרך כאן התחלתי כמישהי שחיפשה מסלול התפתחות אישית. אני מרגישה שהתברכתי ללמוד את שיטת לוסקי, וקיבלתי את הכלים לעזור לאנשים "

יולי ביילין

מה כותבים עלינו סטודנטים

מה כותבים לנו בוגרים

תמונות חוויה

תמונות מדברות

עיתונים כותבים עלינו

ד"ר דני לוסקי בראיונות טלויזיה ערוץ 2 וערוץ 10

10 התעודות שתקבל בסיום המגמה התלת שנתית בשיטת לוסקי

מכללת לוסקי

מכללת לוסקי
הכשרת מטפלים ומנטורים בשיטת לוסקי.

פעילים בתחומי החינוך והבריאות
משנת 1993

– קמפוס למידה מרחוק
ללמוד מהבית בזמן שלך.
טלפון ראשי –  1800-33-99-66
louskycollege@gmail.com

 

מכללת לוסקי – קמפוס בית ברל
דרום השרון, מיקוד 4490500  (ליד כפר סבא)
טלפון למזכירות הרשמה,
בית ברל: 09-8877919

דרכי הגעה לקמפוס בית ברל
מתחנה מרכזית כפר סבא: קווים 13, 17, 19
מתחנה מרכזית הרצליה, דרך רעננה וכפר סבא: קו 32 
מקלנסווה לבית ברל: קו 23
מטייבה לבית ברל, קו 13, 113 ,23
מטירה לבית ברל – 23, 13, 113, 17

הגעה ברכב פרטי

רשום ב-WAZE מכללת לוסקי בית ברל ותגיע עד לחניה.
תחנה ואז תחזור ותחצה את הכביש ממנו נכנסת לחניה.
לך בשביל עפר לאיזור ברוש, איזור השיכונים, בית 209

לניווט, לחץ כאן –  https://waze.to/li/hsv8z4v806

 

מכללת לוסקי - קמפוס סמינר הקיבוצים
תל אביב, רחוב שושנה פרסיץ 3
טלפון למזכירות הרשמה,
סמינר הקיבוצים: 03-5104041


דרכי הגעה לקמפוס אמנויות:
אוטובוסים 
קווי דן
13, 125
קווי אגד
26, 71



 

להגשים את כל החלומות שלך

קורס אנטומיה של הנפש הוא הקורס הבסיסי בכל תוכניות הלימודים בשיטת לוסקי בהמשך הלימודים ובמהלך הלימודים, בכל קורס תקבל כלים והכשרה קלינית מעשית. בסוף הלימודים תחווה פרקטיקום יוצא מהכלל שיהפוך אותך למטפל עם ניסיון מעשי.
בסיום הלימודים תוכל להקים את הקליניקה שלך ולהיות היוצר שלה ולהגשים את כל החלומות שלך.

32 האינטליגנציות מ -1 עד 10, מאלף עד תף.

אנטומיה של הנפש

 1

אינטליגנציה של אור
היכולת להיות בוודאות שהכל בא מצד האור.
כוח האור הוא היכולת להבחין שהכל בא מצד האור, הכל אור. טוב ורע, מותר ואסור, בריאות וכאב באים מצד האור. האור הוא רוח אלוהים, הכתר – אחדות הקיום האנושי והנהגתו לעומק ראשית.
האור הוא בלתי נראה, הוא נסתר. חסימת דרכו של האור מגלה את האור ובו זמנית חושפת את החושך. היכולת להיות בוודאות שהכל בא מצד האור מאפשרת ביטול הספק והחושך ומאפשרת את נוכחות האור ללא גילוי החושך.
אינטליגנציה של אור מתאפיינת ביכולת להסיר ספק ולחיות בוודאות באור. “הכל טובה”, כל ההתנסויות באות מהאור כדי לסייע לך להגיע אל הייעוד שבחרת. ההתנסויות שלך והאנשים סביבך הם אורות שמאירים את דרכך. הכל אור אחד.

2
אינטליגנציה של בראשית
היכולת להתחיל מהתחלה  בכל מקום, בכל גיל, בכל זמן ומצב.
רוח האדם נוצרה מרוח אלוהים. הצמצום, הנפרדות של רוח האדם מרוח אלוהים יוצרים חוסר קבוע ורצון לחזור אל האור, אל כוח בראשית ואל ההתחלה. זה מנגנון החיים.
עומק אחרית כמו יעד, יוצרים אשליה, עולם הפוך, חוכמה נסתרת ובלתי נתפסת. זכר ונקבה ברא אותם.
אינטליגנציה של בראשית מתאפיינת ביכולת לברא את עצמך מחדש בכל מקום, בכל גיל, בכל זמן ומצב. ליצור שני נקודות במרחב, שאלה ותשובה, מוצא ויעד שיוצרים מתח, מאבק, דילמה ערכית ומוסרית ומציבים את המציאות בעימות קבוע מול האמונות.
הדילמה, הניגודים, הנפרדות והדואליות הם “טכנולוגיה” שמאפשרת התחלה חדשה בכל רגע, בכל מצב ובכל מקום עבור כל אדם והוא כוח בראשית.

3
אינטליגנציה של אהבה
היכולת לעשות דברים מאהבה כתרופה.
מים נוצרו מרוח האדם – עומק טוב, ספירת בינה, אהבה וחמלה.
אינטליגנציה של אהבה היא הרצון לתת, תכלית החיים, העילה של כל העילות, הסיבה של כל הסיבות ולכן גם התרופה של כל התרופות.
אהבה היא חקירה פנימית עמוקה שאינה זקוקה לאישור חיצוני.
אינטליגנציה של אהבה מתאפיינת ביכולת להניח לפחדים ולפעול מתוך חמלה ואהבה עצמית. היכולת לקבל לעצמך כדי להעביר הלאה ומתוך הצורך של האחר. האהבה תאפשר לך להשוות צורה עם הבורא – להיות אהבה בכל מצב. “ואהבת לרעך כמוך” (ויקרא י”ט, י”ח) הוא כלל גדול בתורה. הרמב”ם קובע כי מצווה זו מחייבת את האדם לאהבה עצמית לפני אהבה לאחר. (ספר המדע, הלכות דעות ו’,ג’.)

4
אינטליגנציה של חופש
היכולת להיות או לא להיות בכל מקום בו אתה נמצא.
אש נוצרה ממים כדי להבחין בין לב לשכל, בין טוב לרע, בין חסד לרחמים, בין השפעה לתגובה, בין החופש למגבלה. לבחור להיות או לא להיות היא משמעות החופש. החופש לבנות יציבות הוא החופש מאש האגו ומהאשליה. חופש להיות בכל מקום בו אתה נמצא לא בגלל הכסף, לא בגלל הנוחות ולא בגלל האילוצים שהם עומק רע.
אינטליגנציה של חופש מתאפיינת ביכולת לפעול מתוך כוח התנגדות וכוח ההיפוך שמאירים את הדרך כדי ליצור חופש פעולה אמיתי.

5
אינטליגנציה של מחשבה
היכולת לכוון מחשבה וליצור אמונה שמעצבת מציאות חדשה.
גבורה היא היכולת לקבוע חוקים ומגבלות למחשבות, סייגים שמאפשרים התנסויות בעומק רום. גיבור הוא הכובש את מחשבתו. מחשבה היא אפשרות שיוצרת אמונה שמעצבת מציאות.
אינטליגנציה של מחשבה מתאפיינת ביכולת לצאת מהבלבול ולמקד את המחשבה ביעדים ומטרות לצורך שינוי מציאות.

6
אינטליגנציה של אחדות
היכולת לחזק את השונות וליצור אחדות והרמוניה.
תפארת, איזון והרמוניה הם תוצאה של קבלת השונות כדי ליצור שלם ואחדות. צור את הייחודיות שלך, תשתנה אתה – קבל את הניגודים והשונות בך וכל מה שחצב בעומק תחת מתוך שלום פנימי.
אינטליגנציה של אחדות מתאפיינת ביכולת ליצור אחדות מתוך השונות, היכולת להפוך רעש להרמוניה. היכולת להפוך מחלה לחמלה.
היכולת להשתנות במקום לשנות אחרים, היכולת לקבל אחריות במקום להאשים אחרים.

7
אינטליגנציה של התבוננות
היכולת לדעת את עצמך דרך אחרים ודרך ההתנסויות שלך.
ההתבוננות בטבע, באנשים סביבך ובהתנסויות שלך היא משוב להבנה – לדעת את עצמך. צרף אחד לשניים, קטן לגדול, גוף לנפש, פיסי למטאפיסי, זרע לביצית בעומק מזרח. גלה את הנצח ואת הנסתר באמצעות חקירת האשליה.
אינטליגנציה של התבוננות מתאפיינת ביכולת לדעת את עצמך דרך המשוב המתקבל מאנשים אחרים, דרך ההתנסויות שלך ודרך התקשורת שלך עם היקום.

8
אינטליגנציה של ריפוי
היכולת להבין שככל שאתה לומד אתה מבין פחות ולכן צומח.
הוד לאינטליגנציה של ריפוי – צמיחה, יצירה, כוח, הצלחה ועומק מערב. צמיחה היא ערובה לטיפול מונע.
אינטליגנציה של ריפוי מתאפיינת ביכולתך להמשיך לנוע במסלול הצמיחה והעלייה בעץ החיים כטיפול מונע.

9

אינטליגנציה של חיסון
היכולת ללמוד איך ללמוד ולמצוא את הידע הנחוץ בזמן הדרוש.
מידע הוא יסוד לתחזוקה של מערכת החיסון והחוסן הנפשי.
אינטליגנציה של חיסון הוא תהליך קליטת מידע שהופך לידע וחלק ממך בדרך יצירתית ובסופו של תהליך הוא הופך למודע – מודעות, כוונה נכונה, הארה ושרות. חיסון הוא מידע חדש שמסייע לך להבין מדוע זה קורה לך, איך למנוע, איך לתקן.
אינטליגנציה של חיסון מתאפיינת ביכולת להבחין זמן רב לפני התקלה במגמה המסתמנת כדי למנוע אותה. היכולת למנוע תקלות באמצעות מידע זמין שמגיע בזמן הדרוש.

10
אינטליגנציה של גילוי
היכולת לקבל את המציאות ולטפל בסיבה לצורך שינוי התוצאה.
העולם הוא אנרגיה הפועלת ומשתנה בהתאם להסכמות, לרצונות ולכוונות שלך ושל אחרים. המציאות היא המלכות שלך, היא הגילוי של מבנה האישיות השלם שיצרת, היא הביטוי למצוינות, הממלכה שלך וכל מה שעלה בידך להשיג. הגילוי מגיע בשלושה שלבים – בתחילה אתה מגלה מה שאתה יודע שאתה יודע, אחר כך אתה מגלה מה שאתה יודע שאינך יודע ולבסוף אתה מגלה מה שאינך יודע שאינך יודע.
המלכות היא גילוי של מה שהצלחת להפיק מהעבודה שעשית.
אינטליגנציה של גילוי מתאפיינת ביכולת להעמיד את התוצאה כמבחן לתפקודן התקין של כל האינטליגנציות. היכולת לקבל את המציאות כגילוי של הרצון האמיתי הבלתי מודע. היכולת לקבל את התוצאה ולבצע את השינוי בכל אינטליגנציה שיכולה להשפיע על התוצאה ועל שינוי המציאות.

א’
אינטליגנציה של רצון חופשי
היכולת להבחין שהעולם הוא ריק חסר משמעות וחסר תכלית שמתמלא ברצון החופשי שלך.
הנפש היא יסוד האוויר שנמצא בקו האמצע בין יסוד המים ויסוד האש – לשון חוק מכריע בינתיים. הרצון לקבל על מנת לתת נמצא בנקודת האיזון בין הרצון לקבל ובין הרצון לתת. המציאות נמצאת בקו האמצע בהווה בין עבר ועתיד, בין פחד לדאגה, בין סיבה לתוצאה, בין זמן ומרחב, בין רווח למחלה, בין תיקון לקלקול, בין סליחה ובקשה, הרס ובניה, זכות וחובה. האיזון הוא קו האמצע שהביטוי שלו הוא הוויה, אהבה, שחרור, קבלה, חופש, שינוי, ריק, תודה, יצירתיות, מיניות והתחדשות. “וייפח באפיו נשמת חיים” (בראשית ב,ז). חיים ויטאל בספרו שערי קדושה מפרש בשם רבו האר”י הקדוש “נשמת אדם היא חלק אלוה”. על פי האר”י האדם הוא מרכז הבריאה. הוא היוצר והוא גם היצירה. הוא המשמעות והוא התכלית.
רצון חופשי מתאפיין ביכולת להבחין שהעולם הוא מרחב ריק חסר תכלית וחסר משמעות שמתמלא ברצון החופשי שלך.

ב’
אינטליגנציה של חוכמה
היכולת לתזמן פעולה, היכן לעשות, עם מי, למה, כמה, ואיך.
המורה לחוכמה זו עמדה וגישה המכירה במורכבות המציאות ושפע המשתנים המתערבים בכל התנהגות אנושית. זו תפיסת עולם שגורסת שיש להכיל, לגשר ולאחד את הניגודים העולים מהמציאות המורכבת כך שכל המעורבים בתהליך יהיו שלמים עם התוצאה. חכם במקום צודק, מקבל אחריות במקום מאשים. מבחן החוכמה נמצא בתוצאה המתקבלת ובצמיחה שהיא מאפשרת לכל אחד מהמשתתפים.
אינטליגנציה של חוכמה מאופיינת ביכולת לתזמן פעולה, לדעת מה לעשות, מתי, איך ועם מי. כמה זמן לעסוק בכך ומה המינון הדרוש. היכולת ליצור תוצאה טובה שנמדדת בחוכמה שלפני מעשה.

ג’
אינטליגנציה של עושר
היכולת להבין שכמות השפע אינה משפיעה על מידת השמחה.
המורה לעושר מוביל את התלמיד לשמחה שהיא העושר האמיתי,
זו השקפת עולם שהופכת אותך לעשיר בלי קשר לכמות הכסף והשפע שיש לך ולכן מאושר (על ידי הסביבה). הרצון וכוח החיים הם אינסופיים, לכן עשיר הוא אדם השמח בחלקו.
שמחה היא מצפן אל ההצלחות הגדולות ואל הייעוד שלך.
אינטליגנציה של עושר מתאפיינת ביכולת ליצור שמחה בכל מקום ובכל זמן ללא קשר לכמות השפע שיש ברשותך.

ד’
אינטליגנציה של זרע
היכולת לשים מניע וכוונה נכונה כזרע שבונה פעולה שלמה.
המניע הוא הזרע, הכוונה שמונחת מאחורי העשייה היא הזרע שממנו צומח כל העץ. שים לב מהיכן אתה יוצא אל העשייה, כי הזרע או השממה הם עניין של השקפת עולם וגישה לחייםשורש העניין הוא החקירה הפנימית שיוצרת את  הזרע לשלום פנימי.
אינטליגנציה של זרע מתאפיינת ביכולת לכוון ממניע טוב ומנתינה ללא תנאי.

ה’
אינטליגנציה של ראיה
יכולת ראיה מרחבית טופוגרפית, על חושית, דמיונית, חזותית, רב מימדית.
נוצר עם ה”א טלה וניסן וכבד וראיה ועוורון. חוש הראיה הוא ראש וראשון לשנים עשר החושים – אדם יעשה את מה שהוא רואה ורק אחר כך מה שהוא שומע או מריח. חוש הראיה מבחין בין אור וחושך, מסנן ומנטרל רעלים כמו הכבד, המנהיג בנפש של אינטליגנציית הראיה. סינון הרעלים הם שמאפשרים לאדם לראות מה שהוא רוצה לראות ולא מה שמראים לו. מזל טלה הוא ראש גלגל המזלות – אנוכי, דינאמי, נועז, יוזם, תחרותי, החלטי, וחם מזג – תכונות שמחייבות אותו ביכולת ראיה טובה.
אינטליגנציה של ראיה מאופיינת ביעילות הסינון והעיבוד של תפיסת המרחב כמו אצל מטיילים, נווטים, ציירים, טייסים, אדריכלים, עתידנים.

 ו’
אינטליגנציה של שמיעה
יכולת לשמוע קולות, צלילים, תדרים ומשמעות.
נוצר עם וא”ו שור ואייר ומרה ושמיעה וחרשות. חוש השמיעה האחראי לסינון אינפורמציה ופירוק שומנים (כמו המרה -המנהיג בנפש). מזל שור מייצג את הארצי, שורשי, רכושני, עקשן, בררן, מקפיד על ניקיון, לחם הארץ, מרובע ורגיש בצוואר. יכולות שמרחיבות את היכולת לשמוע מתוך משמעת לסביבה, ליקום, לעצמו ולגוף כדי ליצור משמעות לחיים.
אינטליגנציה של שמיעה מאופיינת ביעילות שמיעה, הקשבה, תפיסת תבניות מוסיקליות, כישרון למוסיקה והבעה באמצעותה, כמו אצל אוהבי שירה ונגינה, זמרים, מלחינים, מנצחים.

ז’
אינטליגנציה של ריח
היכולת להריח אמת ושקר, יכולת אבחנה בכוונה ובמניע.
נוצר עם זיי”ן תאומים וסיוון וטחול וריח ותתרות. מזל תאומים מייצג את הניגודים, שינוי ללא הרף, כפל לשון, פזיזות, מסתגל, תופס מהר, גמיש. רגישות בידיים ובנשימה ומקושר ביכולות שלו לאינטליגנציה של ריח. חוש הריח כמו הטחול אחראי על לכידת הפולשים וייצור נוגדנים כדי להבחין באמת ובשקר, כדי להבחין במניע ובכוונה האמיתית המסתתרת.
אינטליגנציה של ריח מאופיינת ביעילות ההבחנה הבין אישית, יכולת להבחין בכוונה המסתתרת, רגישות גבוהה והסקת מסקנות.
יכולת שיקול דעת וקבלת החלטות בדילמות מוסריות וערכיות, רגישות לערכי צדק ומוסר, יכולת להבחין בין אמת ושקר. יכולת להבחין בין אמת משתנה ואמת מוחלטת.

ח’
אינטליגנציה של דיבור
יכולת דיבור, שיתוף, שיחה, השתתפות בדיון, הרצאה, כתיבה. יכולת אבחנה בין נכון ושגוי, יכולת לדבוק בדיבור אמת.
נוצר עם חי”ת סרטן ותמוז והמסס ושיחה ואלמות. מזל סרטן מייצג מסגרת ומשפחתיות, קשר לאם, לעבר ולמסורת, חסכן, חי בפחד ומאוים. רגישות בקיבה, בחזה וברחם ומקושר ליכולות של אינטליגנציה של דיבור. דיבור כמו המסס הוא נוזל לפירוק שומנים, מחשבות ותחושות כדי להבחין מה נכון ומאוזן ומה שגוי. יכולת לכבד את המילה שלו, לכבד את עצמו ולהשתמש במילים: סליחה, תודה ובבקשה.
אינטליגנציה של דיבור מאופיינת ביכולת להשתמש ביעילות בשפה כתובה ומדוברת, שימוש אפקטיבי במילים כמו אצל מורים, סופרים, משוררים, עיתונאים, נואמים.

ט’
אינטליגנציה של טעם
יכולת להבחין בין טוב ורע, יכולת פעולה בטעם טוב.
נוצר עם טי”ת אריה ואב וכוליא ימין לעיטה ורעבון. מזל אריה מייצג נהנתנות ורוחב לב, כבוד, מנהיגות, יושר, אצילות, נדיבות. רגיש בגב ובלב מקושר ליכולות של אינטליגנציה של טעם. חוש הטעם (כמו כליה ימין) מבחין בין טוב ורע, מוציא פסולת דרך השתן מקפיד על טעם טוב בדיבור, בלבוש ובמעשה ונהנה מטעם החיים.
אינטליגנציה של טעם מתאפיינת ביכולת לקבל אחריות על הטוב ועל הרע. להשתנות במקום לנסות לשנות אחרים. לקחת אחריות במקום להאשים אחרים. להיות אחראי במקום קורבן, להשפיע במקום להיות בתגובה. לעשות דברים בטעם טוב וליצור טעם לחיים.

י’
אינטליגנציה של מעשה
יכולת לעשות מעשים יזומים, יכולת להבחין בין מותר ואסור.
נוצר עם יו”ד בתולה ואלול וכוליא שמאל ומעשה מלאכה וגדמות. מזל בתולה מייצג שרות, צניעות, מעשיות, ירידה לפרטים, מחפש שלמות. רגיש בקיבה ובמעיים, מקושר ליכולות אינטליגנציה של מעשה. חוש המעשה כמו כליה שמאל אחראית על איסוף פסולת לשתן כדי ליצור אפשרויות חדשות שלא היו זמינות לפני המעשה.
אינטליגנציה של מעשה מתאפיינת ביכולת לעשות פעולות יזומות. היכולת לאזן את הדיבורים, המחשבות והתחושות עם מעשים. היכולת להבחין בין מעשה מותר ומעשה אסור.

כ’
אינטליגנציה של חיים
היכולת לנוע ולהשתנות. היכולת להעביר הלאה מה שברשותך מאהבת חינם, ללא תמורה.
המורה לחיים הוא מורה לאהבת חינם. אם אתה חפץ חיים, תעביר הלאה כל מה שיש ברשותך ללא תנאי. פתח דלתות של רצון טוב, שמחה ואהבה להרבה אנשים וצור חיים והמשכיות למה שקיבלת והיה שלך. צדקה (אהבת חינם) תציל ממות. היא תציל את נותן הצדקה, את המקבל, את העולם כולו ואת אלוהים חיים.
אינטליגנציה של חיים מתאפיינת ביכולת לנוע ולהשתנות, וכן ביכולת לשחרר את השפע ולהעביר אותו הלאה למי שצריך ללא תמורה – ידע, תחושות, חפצים, נכסים, תרומות, פעולות התנדבות.

ל’.
אינטליגנציה של מישוש
יכולת לדעת מתוך מגע בגוף ובטבע. יכולת ביטוי גופנית דרך ריקוד, תנועה, ספורט, פיסול, ציור, אמנות, מלאכה.
נוצר עם למ”ד מאזניים ותשרי וקרקבן ותשמיש וסירוס. מזל מאזניים מייצג שיפוטיות, איזון, נועם הליכות, שיקול דעת וצדק, הרמוניה, שותפות ויופי. רגיש בכליות ומקושר בתכונותיו ליכולות של אינטליגנציה של  מישוש. חוש המישוש כמו הקורקבן דוחף את המזון מהפה לפי הטבעת בהתכווצויות ובהתקדמות איטית כדי להבין ולגלות את הנסתר דרך המגע.
אינטליגנציה של מישוש מאופיינת ביעילות השימוש בגוף ליצירת תוצרים ולהבעה דרך הגוף כמו אצל ספורטאים, רקדנים, פסלים, נגרים, מסגרים, חקלאים. יכולת יצירת תקשורת יעילה עם גורמי הטבע, אדמה, צמחים, חיות, נוף, טיולים.

 מ’
אינטליגנציה של רצון לתת
יכולת להגדיר את הרצון לתת, היכולת להגדיר את תכלית החיים, ולפעול מתוך מטרה נעלה.
הרצון לתת הוא הסיבה לרצון לקבל, הרצון לתת נובע מהצורך לרוקן את מה שהתקבל. הרצון לקבל הוא קלקול ולכן הרצון לתת יהיה תיקון ורווח. התיקון מתנהג כמו מים – גמיש, יצירתי, בלתי נשלט, מעודן, מיני, יוצא מהבטן ומתקדם אל העתיד בבטחה מתוך תחושת שליחות וזכות. היכולת לבטל “לחם בזיון”, “לא מגיע לי” ולקבל על מנת לתת.
אינטליגנציה של רצון לתת מתאפיינת ביכולת להגדיר את הרצון לתת כשליחות, ייעוד אישי ותכלית החיים ולהיות מוכן לפעול למען מטרה נעלה כדי ליצור עולם שכולו טוב.

נ’
אינטליגנציה של דרך
היכולת להפוך תהליך ליעד, היכולת לפתור בעיות הישרדות מורכבות.
נוצר עם נו”ן עקרב ומרחשון וקיבה והלוך וחגרות. מזל עקרב יסודי נחוש. מייצג יצריות, מיניות, קיצוניות וחשדנות. רגיש באברי המין ומקושר באמצעות תכונותיו לאינטליגנציה של דרך. חוש הדרך כמו הקיבה קובע יעדים כדי ליצור תהליך וחיים. כאשר אתה בתהליך אתה לש וטוחן את המזון (פיסי ורוחני) המורכב, מסתגל לתנאים ולשינויים ויוצר חיים. ממוקד על ההוויה ומייחל שזה לא יגמר לעולם.
אינטליגנציה של דרך מאופיינת ביעילות פתרון בעיה מורכבת, יכולת לחוש את הסביבה הטבעית, להסתגל ולשרוד במצבים מורכבים.
יכולת לקבוע יעדים מורכבים ולהפיק שמחה מהתהליך עצמו. היכולת להפוך את התהליך ליעד. היכולת לחיות את החיים במלואם כל יום מחדש, כמוהו כביטול המוות כל יום מחדש.

ס’
אינטליגנציה של בטן
יכולת תרגול, הפנמה ואימון אישי. יכולת פעולה מתוך אמונה וערכי מוסר.
נוצר עם סמ”ך קשת וכסלו ויד ימין ורוגז ורחמים. מזל קשת מייצג את החופש, מרחבים, אופטימיות, פתיחות, והרפתקנות. רגיש באזור הירכיים ומקושר בתכונותיו לחוש הבטן. חוש הבטן כמו יד ימין מייצגים את הערכים הלא מודעים של נתינה. פועלים מהבטן כמו חייל מסור למשימה ומצויד היטב באמונה, התמדה, העזה ונאמנות.
אינטליגנציה של בטן מאופיינת ביכולת תרגול ואימון לצורך שינוי הרגלים ואמונות. יכולת שיקול דעת וקבלת החלטות בדילמות מוסריות וערכיות, רגישות לערכי צדק ומוסר כמו אצל שופטים.
אינטליגנציה של בטן מאופיינת ביעילות ההבחנה התוך אישית, רגישות גבוהה והסקת מסקנות. אלה אנשים בעלי דימוי אישי גבוה שיעדיפו עבודה עם עצמם, מחפשים במקצועות שונים את העצמאות האישית.

ע’
אינטליגנציה של שחוק/מוח
יכולת לשחק את החיים בהגיון. יכולת לעבד, למיין, לנתח, לחקור, לארגן ולהעלות כל פעולה לרמת מודעות.
נוצר עם עי”ן גדי וטבת ויד שמאל ושחוק ובכיה. מזל גדי מתאפיין באחריות ורצינות, שאפתנות, התמדה, חומרי, שקול וקר. רגיש בברכיים ומקושר בתכונותיו לאינטליגנציה של מוח. חוש המוח כמו יד שמאל מייצגים את הערכים המודעים של מעשה הקבלה, הופכים את החיים למגרש המשחקים ומשחקים את החיים בשכל ובקור רוח.
אינטליגנציה של מוח מאופיינת ביכולת לחשוב בצורה מסודרת, להשתמש ביעילות במספרים בצורה לוגית, פתרון בעיות הגיון, מיון, ניתוח, חקירה מאורגנת, סדירה ומושכלת כמו אצל כלכלנים, מהנדסים, מדענים, רואי חשבון.

פ’
אינטליגנציה של ממשלה
היכולת לשחרר את עצמך מהכבלים בהם כבלת את עצמך.
המורה לממשלה הוא תפיסה חינוכית שמשחררת אותך מעצמך. המורה לממשלה שולט בכוח הרצון במקום להיות עבד לאגו. הוא שולט בתחושות, במחשבות וברצונות במקום להיות עבד שלהם. הוא שולט במחשבות ובתחושות באמצעות שחרורם. הוא תמיד מוכן להשתנות ולשנות את הגישה ואת האמונה שלו. הוא יודע שהעולם הפוך, הוא יודע שהשיטה היא שאין שיטה. הוא מקבל שליטה רק כאשר הוא מוותר עליה.
אינטליגנציה של ממשלה מתאפיינת ביכולת להשתחרר מידענות, מצדקנות, מרצונות, מנכסים ומזיכרונות שכובלים אותך באזיקים. להשתחרר מנקמנות, ציניות, יהירות, שחצנות וביקורתיות. להשתחרר מגאווה ותאווה. להשתחרר וליצור מרחב ריק להתחדשות וחיים חדשים וכך ליצור שליטה על החיים.

 צ’
אינטליגנציה של הרהור/לב
יכולת ליצור חברות, אהבה ומחויבות. יכולת לקבל, לשתף ולסייע לאחרים. יכולת לנהל ולהוביל אנשים למשימות ויעדים.
נוצר עם צד”י דלי ושבט ורגל ימין והרהור ושמחת הלב. מזל דלי מתאפיין במקוריות, יצירתיות וייחודיות. הומאני, אצילי, רוחני ובלתי צפוי. רגיש בדם ובשוקיים ומקושר בתכונותיו לאינטליגנציה של לב. חוש הלב כמו רגל ימין מובילים את הנתינה והופכים אותה לדרך חיים. הם הופכים מחלה לחמלה ופחד לאהבה, מטהרים ומנקים מחשבות ויוצרים כוונה נכונה.
אינטליגנציה של לב מאופיינת ביעילות הקשרים הבין אישיים, יצירת קשרים חברתיים, מחויבות לחברה ולקהילה, סיוע לאחרים דרך פעולות התנדבות. עבודת צוות, שיתוף, ניהול והובלת אנשים ליעדים שיש בהם תרומה לאנושות. מקצועות אופייניים: מורים רוחניים, מנהיגים, אנשי רוח וסופרים.

ק’
אינטליגנציה של שינה/תא
היכולת להתמודד עם דילמות ערכיות ומוסריות. היכולת לכבד כל אדם באשר הוא ולערוב לחירותו.
נוצר עם קו”ף דגים ואדר ורגל שמאל ושינה ושקידה. מזל דגים מתאפיין באהבה הגדולה שבו לכל העולם, אידיאליסט, רגיש לכאב הזולת, גילוי של אור. רגיש בכפות הרגליים ומקושר בתכונותיו לאינטליגנציה של תא. חוש התא כמו רגל שמאל מובילים בדרך מודעת את אחסון המידע האין סופי אל התא. חוש השינה מחדד את האבחנה בין מציאות ואשליה, בין ערות וחלום, בין היש והאין וכמיהה למציאות אחרת.
אינטליגנציה של תא מתאפיינת ביכולת להפוך חלום למציאות. היכולת לראות את השלם ואת המרחב האינסופי אשר לעומתו המציאות בסך הכל אשליה.

ר’
אינטליגנציה של שלום
היכולת להכיל את השונה שבך. היכולת להכיל את האחר והשונה ממך.
המורה לשלום מחנך את עצמו לקבל מה שמפחיד אותו ומה שמדאיג אותו. הוא יודע שהוא אורח בעולמו של הריבון ולכן הוא אומר תודה על החיים שקיבל במתנה.
מלחמה ורע הם ריב פנימי וחוסר קבלה של חלקים ממך. השלום נוצר כתוצאה מהיכולת להכיל את הניגודים ואת הסתירה בפנים ולגשר על המרחק הנפער בין האמונה והמציאות.
אינטליגנציה של שלום מתאפיינת ביכולת לקבל את השונה ממך, היכולת להכיל את העמדות והערכים של אחרים ולכבד אותם. היכולת להכיל את עצמך על הטוב והרע בעיניך, על החן והכיעור שיש לתקן בעיניך. היכולת לקבל את השלם וליצור שלום פנימי.

ש’
אינטליגנציה של  רצון לקבל
היכולת להגדיר את מידת כוח הרצון לקבל, היכולת לשנות את צורתו ואת כיוון זרימתו.
הרצון לקבל הוא תוצאה של חוסר והתרוקנות והתרפקות על העבר ורצון לחזור אל האור. הרצון לקבל מתנהג כמו אש שאוכלת ומקלקלת כל חלקה טובה ועם הזמן מקבעת דימוי עצמי נמוך, חובות, פחד, תקלות ומחלות. שחרר את העבר על יד סליחה ומחילה, שרוף קארמה ודין ואל תפחד כלל. קבל רק מתוך רצון לתת.
אינטליגנציה של אש מתאפיינת ביכולת לבלום את הרצון לקבל ואת התשוקה ולשנות צורה לרצון לתת. היכולת להפוך מחלה לחמלה, הפסד לניצחון ותקלה לתיקון וצמיחה.

ת’
אינטליגנציה של חן
היכולת להעלות את ההתרחשויות אל המודעות העצמית ולגלות את עצמך.
המורה לחן רואה את העולם דרך משקפיים וורודים. חן וכיעור הם בעיני המתבונן, היופי שאתה רואה בעינייך מגיע ממקום פנימי. היכולת להיות מודע לגוף, לתחושות, למחשבות ולרצון החופשי. היכולת להיות במודעות דרך קבע, היכולת להעלות את כל ההתרחשויות למודעות. שים משקפיים וורודים ותראה מה שאתה רוצה לראות – שנה את השקפת העולם והגישה שלך אל העולם כך שתראה רק את החצי כוס המלאה, את החן ואת היופי שבך.
אינטליגנציה של חן מתאפיינת ביכולת לראות את היופי הפנימי, את הילד הטועה ואת הנשמה הטובה שיש בכל אדם.

שיטת לוסקי, חכמת 32 אינטליגנציות לחיים

שיטת לוסקי
שיטת לוסקי היא שיטה חינוכית, טיפולית ואימונית.
בריאות דרך הטבע. דרך חיים.
שיטת לוסקי מבוססת על גישות מדעיות מערביות, גישות הוליסטיות מזרחיות,
ועל חוכמת הקבלה של ספר יצירה, המיוחס לאברהם אבינו.
על פי שיטת לוסקי, בריאות, כסף, הצלחה וייעוד נרכשים באמצעות תהליך חינוכי ואימון ערכי חיים.
כאשר ערכי החיים משתנים גם המציאות משתנה.

גלוי ונסתר, אחד הם.
ערכי חיים = מחשבות = תחושות = אמונות = אנרגיה = מסה.
שיטת לוסקי


אישיות האדם = פרופיל אינטליגנציות
על פי שיטת לוסקי לכל אדם יש 32 אינטליגנציות בפרופיל ייחודי,
באמצעותן הוא מבין את החיים ובאמצעותן הוא יוצר מציאות.
את האינטליגנציות ניתן לאמן כמו שריר על פי הרצון החופשי.
כל בעיה, תקלה, או תופעה יופיעו בו זמנית בארבעה רבדים: גוף, רגש, שכל ורוח.


האבחון מאתר את האינטליגנציות אשר חולשתן אחראית לשורש הבעיה, לתקלה או לתופעה.
זיהוי ואבחון מדרג אינטליגנציות מתבצע באמצעות מבחני אינטליגנציה i32 הכוללים:
מבחן ערכי חיים, אבחון דרך משפטי מפתח, התבוננות במעגלי חיים והרגלי חיים, מבחן דרך המשוב, פירוש חלומות, מבחן אותיות השם, מבחני השלכה, קלפי יצירה, מבחן מוטורי ותפקודי, חוכמת הגוף, כירולוגיה, אבחון דרך הלשון, מעגל המטפלים.


טיפול באינטליגנציות
טיפול באינטליגנציות חלשות מתבצע באמצעות “תרופות לוסקי” (לא תרופות כימיות, לא תרופות סבתא) וכן באמצעות “שפות מרובות” של הרפואה המשולבת בהתאמה לאינטליגנציות ולרובד בו מופיעה הבעיה.הטיפול בלוסקי מאבחן באמצעות מבחנים מדעיים, מבחנים מעולם המזרח ומחכמת הקבלה – תשאול חכם.


“שפות מרובות” של הרפואה המשולבת הן טכניקות לטיפול פרטני וקבוצתי כגון: דיבור, כתיבה, שיתוף, הקשבה, סיפור, תזונה, יוגה,מדיטציה i32, דמיון מודרך, ריקוד, תנועה, שירה, מוסיקה, צלילים, נגינה, ציור, פיסול, צבעים, צורות, תהליך, מסע חוויה, התבוננות, משחקים, דרמה, פסיכודרמה, דרמה, קולות, נשימות, הילינג, סיפורי חלומות, קלפי יצירה, תפילה, חזון אישי וייעוד.


Download (PDF, 45KB)

איך מתבצע הטיפול בשיטת לוסקי?
הטיפול בשיטת לוסקי הוא כמו אצל פסיכולוג, אבל אחרת. שיטת לוסקי מטפלת במחלות, כאב ומשברים, טיפול זוגי ומשפחתי, טיפול בהורים וילדים. טיפול בחרדות, טיפול בדיכאון, טיפול בהפרעות אכילה, אוטיזם, קשב וריכוז, משברים כספיים, מערכות יחסים ועוד. למעשה שיטת לוסקי מטפלת בכל מחלה גופנית, רגשית או נפשית באמצעות שינוי ערכי חיים.


הטיפול בשיטת לוסקי הוא דינאמי, מהיר, חד וממוקד.
המטפל בלוסקי יוזם תהליכים, מדבר, מפתח מודעות לערכי חיים, רוקח תרופות לוסקי. לוסקי מטפל באדם ולא רק במחלה, הטיפול הוא בשורש הבעיה, כלומר בערכי החיים, באמונות, ובכל אחת משלושים ושתים האינטליגנציות בפרופיל הייחודי של המטופל.


המטפל בשיטת לוסקי יטפל בשפות מרובות בהתאם לצורך, כמו:
דיבור, שיחה, שיתוף, חלומות, נטורופתיה, תזונה נכונה, טיפולי גוף ונפש, דיקורהילינגפרחי באך, מדיטציה, דמיון מודרךטיפול באמנויות – המטפל בלוסקי עושה שימוש חכם בציורים, מוסיקה, סיפורי חכמה, קלפי יצירה, מוטוריקה ועוד.


הטיפול בשיטת לוסקי הוא רפואה משולבת גוף ונפש והטיפול הוא בשורש הבעיה.
ע”פ שיטת לוסקי, לכל אדם יש 32 אינטליגנציות בפרופיל ייחודי, דרכן הוא מבין את החיים ובאמצעותן הוא יוצר מציאות אישית, מגשים חלומות, מטרות ויעדים. החדשות הטובות הן שאת האינטליגנציות ניתן לאמן כמו שריר לצורך שינוי והתחדשות.
שיטת לוסקי פותחה על ידי ד”ר דני לוסקי במהלך 20 שנות מחקר וניסיון קליני. נמצא כי: הצלחה, בריאות, כסף, זוגיות ואהבה, נרכשים באמצעות אימון ערכי חיים. כאשר ערכי החיים משתנים גם המציאות משתנה.


שיטת לוסקי היא רפואה קבלית חובקת עולם.
ספר יצירה אכן חובק עולם ומלואו בכל מובן. הבה נתבונן איך ספר יצירה משלב את כל סוגי הרפואה. רפואת הקבלה על פי ספר יצירה היא גם רפואה מערבית וגם רפואה משלימה וגם פסיכותרפיהנטורופתיהפסיכודרמהתרפיה באמנות ואמנויות לחימה, הילינג, אסטרולוגיה, יוגה, תזונה, אנטומיה ופיזיולוגיה, תורת הגוף והנפש וכמובן גם הקשר ביניהם. רפואת הקבלה היא רפואה משולבת חובקת עולם ומלואו. רפואת הקבלה היא רפואה עתיקה וחדשה, מיסטית ומוכחת במחקרים מדעיים עדכניים. והכי חשוב, זה עובד עבור מיליוני בני אדם בכל העולם כבר 3800 שנה. את הידע הזה אני רוצה להעביר לכל אדם בכל מקום בעולם. ד”ר דני לוסקי.

מטרות הטיפול והאימון בשיטת לוסקי
1. שיפור היכולת להתמודדות עם המחלה
2. שיפור היכולת למניעת חזרתה של המחלה
3. אימון דרכי חשיבה חיוביים לשיפור היכולת לריפוי עצמי
4. פיתוח המודעות הנפשית והגופנית


כל תהליך אנושי הוא מסע דרך 32 האינטליגנציות בארבעה שלבים:
שלב א’ – היכולת לזהות חוסר ברובד הרגשי.
שלב ב’ – היכולת להגדיר את הרצון וכיוונו ברובד הרוחני.
שלב ג’ – היכולת לשנות גישה ברובד השכלי.
שלב ד’ – היכולת לקבוע מטרות ולבצען ברובד הגופני.


אפשרויות הטיפול והאימון בשיטת לוסקי
1. טיפול אישי פרטני
2. טיפול זוגי
3. טיפול משפחתי
4. טיפול קבוצתי
5. שפות מרובות ככלי לשיפור יכולות הלמידה במערכת החינוך
6. סדנאות לטיפוח מצוינות
7. קבוצות לימוד לוסקי – יצירתיות מודעת
8. ימי חוויה, סדנאות חוויה ותהליכי חוויה לארגונים
9. הרצאות ייעודיות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מכללת לוסקי חוגגת 24 שנות פעילות בהכשרת מטפלים ומנטורים בשיטת לוסקי.
אנחנו שמחים להעניק לך ספר דיגיטלי רב מכר מתנה 
להורדת הספר - לחץ כאן

כל הזכויות שמורות למכללת לוסקי ©  טלפון:  1800-33-99-66   louskycollege@gmail.com