תפקיד המנחה בקבוצת התפתחות
תפקיד המנחה בקבוצת התפתחות
- שיתוף – התחל עבודה בקבוצה בשיתופים אישיים. אסוף חומרים, אפשר לחברי הקבוצה לדבר על נושאים אישיים. אפשר להם להביא את החוויה מהשיעורים במהלך השנה וכן את כל האתגרים והמשימות השנתיות לדיון בקבוצה.
- סיפור – כל סטודנט מביא בתורו סיפור מתנה לקבוצה, בשילוב אינטליגנציות. סיימו את הסיפור בשאלה. פרסמו את הסיפור בפורום הסטודנטים.
- צ’נט – כל סטודנט מביא בתורו מילים ומנגינה לצ’נט. פרסמו את מילות הצ’נט בפורום. הכן את הקבוצה להפקת תקליט עם 10 שירים מקוריים.
- במסגרת לימודי הנחיית קבוצות
- מחויבות חברתית – השמה ומעקב ביצוע 100 שעות מחויבות חברתית בכל שנת לימודים, במרכזים רפואיים ובמערכת החינוך. קבלת דיווח מהסטודנט והמלווה במרכז הרפואי ובמוסד החינוכי. עודד את הקבוצה לשתף בפורום על ההתפתחויות בעבודה שלהם.
- מיזם שנתי – לווה כתיבת המיזם השנתי, המתאר חוויה אישית (5 -1 עמודים). ניתן להגיש מיזם בכל ביטוי אמנותי יצירתי.
- חניכה – נהל ובצע 3 חניכות במהלך השנה. (פירוט בדפי חניכה)
- סיוע הדדי – צור קבוצות של שלושה סטודנטים לעבודה וליווי הדדי במהלך השנה. לשיתופים ולטיפולים הדדיים.
- הפורום – עודד את הסטודנטים להשתתף ולהביא את כל הסיפורים, השירים, המיזמים והשיתופים האישיים לפורום.
- התהליך – הכן 32 תהליכים בהקבלה ל – 32 האינטליגנציות, להעברה בקבוצה. זכור – תהליך הוא הדמיה של המציאות בדרך מעמתת.